zaterdag 3 april 2010

BLAZE

BLAZE, de internationale streetdance show. De dansshow van de eeuw. 10 dansers, 3 breakers en een MC. Dit weekend in Amsterdam Carre. En ik kan je 1 ding zeggen: BLAZE is Blazin'!



Wat een show, wat een flow. Het blaast, het raast. Vanaf het eerste moment op het puntje van mijn stoel. Het was sick. Alles. Het decor, de muziek, de kleding, de choreografie, de dansers. Echt alles. Ik heb in tijden niet meer zo'n DansShow gezien. Hoodletter D, hoofdletter S.

Ik ga hier geen recensie over schrijven, ik vertrek ook zo naar Texel. Je moet er gewoon heen. Ook als je zelf geen danser bent en/of niet zo van dansvoorstellingen houdt. Ze touren t/m 22 mei in Nederland, dus haal je kaarten hier. En voor welke voorstelling je nog kaarten kan krijgen, maakt niet uit. Al moet je er voor naar Uden (ja, ja, daar staan ze ook)!

En koop ook maar geen retourtje. Je danst moeiteloos naar huis op die adrealine kick die BLAZE je geeft.

Of naar Texel.

Prettig Pasen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten