zaterdag 10 april 2010

Still a Photoshop n00b

Alweer een paar Photoshoplessen erop zitten. Leuk, leerzaam, maar ondanks mijn aantekeningen lijk ik niks te kunnen onthouden. Elke keer als ik na een paar dagen aan mijn huiswerkopdracht begin, denk ik: "oh ja, waar zat dat ook alweer?" Of: "pfff, hoe moest dat ook alweer?" Of: "hmmm, waar is dat ook alweer voor?" Het eindigt dan altijd in en resultaat dat er in mijn hoofd veel mooier uitzag.

Zo ook het resultaat van de tussentijdse opdracht. We kregen verschillende foto's en een eindresultaat dat we moesten namaken. Ik aan de slag; knippen, lasso, select, deselect en ga zo maar door. Hieronder het resultaat:



En hieronder hoe het had moeten zijn.



De opdracht konden we vrij interpreteren, dus ik had het goed gedaan. Toch was mijn vrije interpretatie ook niet zo bedoeld. Gelukkig kan ik er nog over schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten