woensdag 3 juni 2009

Writersblock

Backspace, backspace, backspace. Nieuwe regel, nieuwe alinea. Wat wil de lezer weten? Nee, nee, dat moet anders. Nieuwe zin, andere zin, ander woord, nieuwe volgorde. Backspace. Ctrl S.

Wat wil de lezer lezen? Welke informatie hoort daarbij? Wat wil ik zeggen? Hoe moet ik het zeggen? Backspace. Nieuwe alinea, andere zin, nieuwe volgorde. Ctrl S. Ander begin, nieuwe zin, nieuw document, klad openen. Backspace.

Nee, nee, dat moet anders. Wat wil ik zeggen, wat wil de lezer lezen? Welke informatie, teveel informatie. Wat is belangrijk? Backspace, backspace, backspace.

Nieuwe regel, nieuwe alinea, nieuw document. Nee, nee, nee! Nieuwe zin, andere zin, ander woord, nieuwe volgorde. Backspace. Ctrl S. Ctrl S. Ctrl S. Ctrl S. Nieuw document.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb de oplossing voor je wrtitersblock.
    Gewoon losgaan op mijn copy, schrijf wat je wil, schrijf het van je af blokkades weg ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL! Getting on it man! Be patient. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even iets totaal anders doen, lekker rondje lopen, frisse lucht en dan opnieuw beginnen....
    Je kunt het!!! Succes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @non.vet
    Was maar een grolletje he dat snap je.
    Moet de content zelfs nog afronden en Pim nog de laatste flaws in de techniek wegwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @vince
    I know. Had anders ook niet zo gereageerd...of wel... :-) maar i am on it

    BeantwoordenVerwijderen