zaterdag 20 juni 2009

Ik ben weer mens

Ik heb gedanst! In mijn huis! Het is af! Af! Af! Af! Het is nog een zooitje, maar ik ben klaar. Geen verf meer, geen schuurmachine, schuurpapier, stof, verfrollers, lakrollers, terpentine of amoniak meer. Wel nog een aantal hardnekkige verfvlekken, maar wie kijkt daar nou naar. Gegrooved heb ik, hele choreografieën kwamen uit mijn lichaam. Armen en benen omhoog, opzij en heen en weer. Over twee weken zijn de gordijnen klaar, dus kijk maar! Mijn huis is weer mijn huis. Boeja!

Twee dagen vrij. Tijd om uit te slapen en mijn huis op te ruimen, spullen terug te zetten, schoon te maken, te koken, administratie bij te werken, alles. Ik had 2 maanden mijn post genegeerd dus mijn vakantiegeld ging op aan waterbelasting, gecombineerde aanslag, teveel maanden studieschuld, drie maanden zorgverzekering en de normale rekeningen, maar ik was in opperste stemming! Geld moet rollen, ook het deel dat je eigenlijk niet hebt. Detailhandel Nederland: graag gedaan! En ik ben naar de kapper geweest. Ik wist niet dat ik er zo uit kon zien. Wow! Ik ben weer mens.

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naast wie ik volgende week zit. Als ik je niet herken graag even iets zeggen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft Lisette je herkent op maandagochtend?

    Project "huis opknappen" voltooid. Misschien zit er nu eerdaags een ouderbezoek in! Een ouder wil nog wel wat orde scheppen het het "zooitje". Roept u maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaa!! tijd voor een tropical-90210-sinterklaas-housewarming!!

    BeantwoordenVerwijderen