dinsdag 12 februari 2013

Swiss, guard

Foto: Maarten van Benthem

Dromend van ridders en kastelen
Beleef ik gevechten tussen goed en kwaad
Ik ben goed, ik ben de beste
Mijn zwaard is het machtigst van allemaal

Later als ik groot ben, ben ik stoer en machtig
Allemachtig krachtig 
Met beide benen stevig op de grond 
Net iets hoger dan de rest 
De wereld, gewichtig aan mijn voeten    Ik, de ridder

Nat dromend van borsten en billen
Beleef ik onschuldig gefriemel en stoere praat
Ik ben de stoerste, ik ben de coolste
Mijn zwaard is het stevigst van allemaal 

Later als ik groot ben, ben ik stoer en machtig
Allemachtig krachtig
Met beide benen stevig op de grond
Net iets hoger dan de rest
De wereld, open aan mijn voeten    Ik, de prins 

Dromend van veiligheid en gerechtigheid
Beleef ik commandotrainingen en koude douches
Ik ben de hardste, ik ben de sterkste 
Mijn zwaard is het scherpst van allemaal 

Later als ik groot ben, ben ik stoer en machtig
Allemachtig krachtig
Met beide benen stevig op de grond
Een beetje beter dan de rest
De wereld, die naar me luistert    Ik, de held

Al lang niet meer dromend over onbelangrijke zaken 
Beleef ik de wacht, de nacht en de morgen
Ik ben loyaal, de beste van mijn rang
Mijn zwaard is gehard voor ons allemaal 

Later als ik groot ben, geloof ik in sprookjes
In ridders en kastelen
Rondborstige prinsessen en minnaressen
Schijt aan de rest
De wereld, daar wil ik leven    Ik, de guard

Swiss, guard



Geen opmerkingen:

Een reactie posten