donderdag 31 oktober 2013

Meisje

Foto: littleacornfilm.blogspot.nl













Hoi meisje,
Ik wijs je
Op weg in het leven
Met liefde omgeven
Beschermend gebleven
Toch nooit overdreven
Blijf vrolijk en olijk
Niet nietig verdrietig
Weet als je moet kniezen
Ook winnaars verliezen
Soms lijkt het glas leger
Wees altijd integer
Geen uit de pan veger
Om leven te leren
Moet je ontberen
Leer dat accepteren
Laat je niet koeioneren
Ik weet het
Je weet het
Kortom,
ik dus je
Kusje,
Papa
Je zei me
Lief meisje
Alleen mij
Ik meis je
Waar ga je?
Waar reis je?
Waar ben je
Waar blijf je?
Ik roep je
Ik krijs je
Ik schreeuw je
Gedeis me
Mis knuffels
Je wijsje
Je gekke gewoontes
Als boodschappenlijstje
Blijf draaien
Ik grijs je
Ben zo trots
Ik prijs je
Ik weet het
Je weet het
Kortom,
Ik dus je
Kusje,
papa
Je meisje

Bekijk deze animatie van Michael Dudok de Wit >

Geen opmerkingen:

Een reactie posten